marți, 26 mai 2015

Croaziera pe Dunare si in delta



Cand m-am gandit ca vreau sa plec prima data intr-o croazierea am inceput cautarile. La scurt timp am constatat ca exista zeci de tipuri de croaziere – de la croaziere pe mari, oceane, rauri, pana la experientele unice pe care le poti trai intr-o expeditie la Polul Nord, la bordul unui spargator de gheata, intr-o croaziera in jurul lumii sau intr-una tematica. Primul instinct a fost sa renunt deoarece este prea complicat de gasit ceea ce imi doresc, mai ales ca nu stiam exact ce vreau. 

Apoi am revenit la cautari si am decis ca vreau sa incerc o croaziera pe Dunare, desi primul lucru care mi-a trecut prin minte au fost excursiile de o zi pe care le-am facut prin Cazanele Dunarii si in Delta. In realitatea a fost departe de adevar, pentru ca am trait o experienta foarte frumoasa, 7 zile de servicii all inclusive la bordul unui vas de lux, cu escale in majoritatea oraselor istorice pe care Dunarea le traverseaza. In ce priveste serviciile oferite, am avut inclus in pret, pe langa evidenta cazare pe vas, atat mesele, cat si consumatiile si gustarile dintre mese, precum si serviciile de ghid pentru vizitarea oraselor in care s-au efectuat escale. Orase incluse in croaziera pe care am ales-o a fost Passau, Salzburg, Linz, Melk & Dürnstein, Viena, Bratislava, Budapesta - totusi in cele din urma raman cu senzatia ca mi-ar fi placut mai mult o croaziera in Marea Mediterana.

Eu am trait o experienta unica, exclusivista, dar in acelasi timp accesibila si nu cred ca are legatura cu gusturile mele, varsta sau educatia. Adica pare ca este la fel de incantatoare la orice varsta. Fie pentru petrecerea lunii de miere pe mare, fie pentru un concediu cu intreaga familie sau chiar pentru o calatorie singur, una de descoperire. In orice situatie veti beneficia de toate facilitatile pentru a te simti bine. Adica cu siguranta nu ai timp sa te plictisesti sau sa nu gasesti macar o activitate care sa iti faca placere si sa te bucure.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu