luni, 2 iunie 2014

Tratament stomatologic adecvat

Facand o vizita la doctorul stomatolog am constatat ca am mai multe probleme. Doua carii au fost rezolvate mi s-a facut si un periaj insa mare mare problema am avut cu puroiul de la radacina unui molar care de fapt se numeste granulom dentar. La aceasta clinica buna la care mi-am facut cariile au spus ca fara rezectie nu se poate insa n-am crezut. Am cautat pe internet si am gasit aceasta clinica foarte buna cu 2 medici draguti in zona Mures ce mi-au rezolvat problema foarte rapid fara durere si cel mai important FARA REZECTIE (operatie). Daca mai este cineva care are aceeasi problema nu mai apelati la operatii si cercetati. Va recomand cu caldura Peterdent-art. Vor deschide si in Bucuresti o clinica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu