vineri, 23 august 2013

Bauturile carbogazoase efecte negative dinti


Multe din alimentele pe care le consumam zi de zi sunt daunatoare pentru dantura. Bauturile de genul coca-cola fanta precum si cafeaua sau tigarile fac rau si ingalbenesc dintii. Cum stresul este mare aceste vicii ocupa un loc in viata noastra, am decis ca imi trebuie neaparat o albire dentara. Am tot cautat pe internet pana cand am descoperit aceasta stomatologie foarte buna cu un aspect de invidiat in interior si foarte modern ce trateaza orice problema dentara. Review-urile m-au incantat si pe forum-uri se vorbeste foarte frumos astfel incat m-am decis sa merg. Sunt foarte incantat !!! Albirea dintilor cu laserul a meritat fiecare leu. N-am pierdut mult timp si am fost tratat exemplar. Mergeti cu incredere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu